Groei zit in ons DNA, sinds 1910
Oostland Company is een echt familiebedrijf en dat voel je. Al sinds 1910 zetten generaties Hendriks zich met hart en ziel in voor de teelt van paprika’s. Wat begon in de vollegrond is uitgegroeid tot een innovatief glastuinbouwbedrijf dat elk jaar meer dan 50 miljoen paprika’s teelt, sorteert én verpakt.

Familiebedrijf in hart en nieren
In 1980 werd de basis gelegd voor het bedrijf zoals we dat nu kennen. In 2007 bundelden drie jonge ondernemers; Teun, Eléonore en Lennert, hun krachten en ontstond de Oostland Company zoals die vandaag opereert. Met roots in het verleden, maar altijd met een blik op de toekomst.
Onze missie en kernwaarden
Bij Oostland Company geloven we dat groei pas écht telt als iedereen meegroeit: mens, product en planeet. Elke dag opnieuw. Dat is waar wij voor staan.


"Wij als directie matchen
goed met collega's van alle leeftijden."

maar onderdeel van een team dat het bedrijf laat groeien."



Ons team is jong, energiek en zit vol drive. Iedereen draagt z’n steentje bij, van kas tot kantoor. We geloven in verantwoordelijkheid geven en nemen. In elkaar helpen en samen beter worden. En dat merk je: aan de sfeer, aan het resultaat en aan de kwaliteit van onze paprika’s. Wil jij ook werken in een bedrijf waar kwaliteit voorop staat. We zijn altijd op zoek naar mensen met energie, ambitie en een gezonde dosis humor. Kijk snel bij onze vacatures!
Diosa Fruit
Onze paprika’s verdienen de beste plek op de markt. Die krijgen ze dankzij Diosa Fruit, onze zusterorganisatie. Diosa Fruit is de flexibele schakel tussen telers en eindklanten. En daar zijn wij uniek in. Snel schakelen, korte lijntjes en persoonlijk contact maken het verschil. Het verkoopteam van Diosa werkt elke dag keihard om onze producten bij tevreden klanten door heel Europa en daarbuiten te krijgen.


Maatschappelijke relevantie
We willen meer zijn dan een paprika-producent. Daarom werken we actief samen met scholen, buurtinitiatieven en de Voedselbank. Zo geven we iets terug aan de regio die ons groot gemaakt heeft. En laten we zien dat maatschappelijk ondernemen gewoon bij ons hoort.